Integration med dit CRM
Brug OnlineFundraising med dit CRM-system.
Brug OnlineFundraising med dit CRM-system.
OnlineFundraising spiller bedst, når den information, vi samler op, sendes videre til et CRM. Det er nemlig hér, du har alle de vigtige oplysninger om dine givere og medlemmer. Et godt CRM-system hjælper med at forbedre din medlemsloyalitet, og det kan både øge dine indtægter og reducere manuelle processer.
Du kan benytter dig af en skræddersyet løsning som Microsoft Dynamics CRM eller vælge et CRM med en standardintegration.
Disse CRM-løsninger har allerede OnlineFundraising klar til brug.
Twistellar har lavet en integration mellem Salesforce og OnlineFundraising.
Bruger du Microsoft CRM, er det muligt at integrere med OnlineFundraising. Det kræver bare, at du selv bygger integrationen.
Heldigvis er der hjælp at finde. En række kendte integratorer, som allerede er live med integrationer til OnlineFundraising, er:
Finsensvej 6e, 2. tv.
2000 Frederiksberg
CVR: 37273457
Vil du have nyheder, inspiration og viden om digital fundraising direkte i din indbakke? Så bliv en del af fundraisingholdet og modtag vores nyhedsbrev.
Du kan forvente nyt i indbakken en gang om måneden, og kan altid afmelde dig via link i mail. Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores privatlivspolitik.
Ivaldi CRM er et brugervenligt CRM-system udviklet til medlemsorganisationer, der gør det enkelt at organisere data, administrere abonnementer og betalinger samt følge op på leads. Systemet sikrer effektiv administration og styrker samarbejdet på tværs af teams, samtidig med at du får et komplet overblik over dine medlemmer.
Med integrationen til Ivaldi CRM kan du derfor nemt samle dine medlems- og donationsdata fra OnlineFundraising. Det giver dig et fuldt overblik og effektiviserer din håndtering af betalinger og medlemmer, så du kan fokusere mere på din fundraising.
Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!
Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?
Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising.
Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik