Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed
Næste indlæg: Forrige indlæg:

Velkommen til Skilling – og en række nye funktioner

Skilling er en ny, optimeret version af OnlineFundraising, som byder på en række nye og forbedrede funktioner. Få overblik over dem her, og hør, hvilke funktioner der bliver de næste, du kan glæde dig til.

Sammen med vores kunder har vi set OnlineFundraising efter i sømmene. Vi har løbende været i tæt dialog med vores kunder om, hvad der fungerer godt ved OnlineFundraising, og hvad der med fordel kan forbedres.

Vi har lyttet til feedbacken og forbedringsforslagene, og det er der kommet én samlet opdatering ud af. Det er med glæde, at vi endelig kan byde velkommen til den nye version af OnlineFundraising: Skilling. Eksisterende kunder vil løbende blive opdateret i den kommende tid.

Nye funktioner

Den nye version af OnlineFundraising, Skilling, indeholder både forbedringer, nye funktioner og mere af det, der fungerer. Her kan du få et overblik over de nye funktioner i Skilling.

  • Kampagner – Som noget nyt har du mulighed for at bruge OnlineFundraising til at lave kampagner, dvs. bestilt kommunikation fra OnlineFundraising til givere/medlemmer. For dig betyder det, at du kan afsende:
    • Automatiske emails og SMS’er om fornyelse af kreditkort, manglende CPR-nummer m.m.
    • Personliggjorte emails og SMS’er og opfordre til fx at give højere månedligt bidrag, opdatere stamdata eller give en enkeltdonation.
  • Betalingsservice – Vi klarer kontakten. Hvor vi tidligere kun tog imod en tilkendegivelse af intentionen om betalingsaftaler, kan OnlineFundraising nu også håndtere hele dialogen med Nets om betalingsservice. Prisen for dette modul er 280 kr./mdr. samt 2500 kr. årligt i licens. Er du interesseret i at høre mere, så tag kontakt til stephan@fundraisingbureauet.dk.

Generelle forbedringer

Ud over de funklende nye funktioner indeholder Skilling også en række forbedringer af allerede eksisterende funktoner. Her kan du læse, hvad vi har forbedret.

  • Telemarketing-features – Uanset om du selv har giveren i røret eller benytter telemarketing, vil du nu kunne udfylde formularen på giverens vegne og sende formularen videre til vedkommende over SMS. Giveren skal nu kun godkende betalingen ved at indtaste kreditkortoplysninger eller bekræfte med MobilePay. Vi sender snart en video ud med eksempler.
  • Forbedret formular  – Vi laver løbende forbedringer til formularen. Bl.a. er der nu:
    • DAWA-adressevalidering, så du kan få dit adressefelt til automatisk at udfylde, ligesom adressen valideres automatisk.
    • Nye formularfelter såsom ‘dato’, ‘tidspunkt’ og ‘billede’.
  • Ny betalingsmetode – Mens vi venter på, at MobilePay lancerer MobilePay Subscriptions, har vi udvidet brugen af almindelig MobilePay til at kunne håndtere gentagende træk – sådan næsten automatisk. Det er nu muligt at åbne op for, at givere vælger MobilePay som betalingsmiddel til gentagende donation/medlemskab. Når giveren tilmelder sig, betales første rate med det samme. Næste gang der skal betales, sendes der en SMS/email om, at det er tid til at betale igen. Giveren trykker på linket og lander på en “faktura”-side, hvor der kan betales igen med MobilePay. Skulle nogen ikke betale, kan du følge op med SMS’er eller opkald.

Glæd dig til endnu flere forbedringer

Vi er hele tiden i gang med at opdatere og tilpasse OnlineFundraising til både udviklingen såvel som til vores kunders behov.

Med Skilling har vi skabt et solidt fundament for en række yderligere forbedringer, som vi allerede nu arbejder på og glæder os til at vise jer i løbet af de kommende måneder.

Øverst på tegnebrættet står:

  • Generel, løbende forbedring af administrationsmodulet
  • MobilePay Subscriptions – Et nyt betalingsværktøj fra MobilePay, der gør det muligt at tage imod gentagende donationer ved hjælp af MobilePay appen – helt automatisk. MobilePay Subscriptions er på flere parametre et konkurrencedygtigt alternativ til Betalingsservice og faste betalinger med SMS/kreditkort. Læs mere om MobilePay Subscriptions her.
  • “Min profil”, eller “MySite” – En side, giveren kan få adgang til. Her kan giveren se, hvilke oplysninger, der er kendt af organisationen, samt få overblik over indbetalinger og betalingsaftaler.
  • PSD2 – Overholdelse af EU’s persondataforordning.
  • Udvidelse af API – Særligt møntet på eksterne udvikleres adgang til OnlineFundraisings data. Det betyder bl.a., at dybere integrationer med CRM-systemer er muligt.

Har du nogle spørgsmål til Skilling? Så er du altid meget velkommen til at kontakte Stephan Viftrup på stephan@fundraisingbureauet.dk.


Førsteklasses support

Førsteklasses support

Stabilitet og sikkerhed for at betalingerne
går igennem er lige så vigtigt for os,
som det er for dig.

Ring til os på tlf. Tlf.: 3529 4855

Kom igang
med Online Fundraising
på 3 uger!

Vis mig hvordan