OnlineFundraising håndterer millioner af kroners donationer og medlemskaber automatisk. Det gør den rigtig godt. Alligevel anbefales løbende monitorering ved store omsætninger.

Betalinger foregår i samspil med mange eksterne faktorer, såsom gateways, indløsere, hjemmesider, hosting. Derfor kan der være penge at vinde ved tidligt at opdage, når grundlaget for OnlineFundraisings betalinger ikke er optimale.

Tilkøbet indeholder følgende delelementer

1. Løbende Overvågning

Følgende ting følges op på af Fundraisingbureauet

  1. Check af betalingsgrundlag i ugen op til abonnementbetalinger på Dankort, SMS og Betalingsservice.
  2. Check af automatiske handlinger i OnlineFundraising, herunder match af kontakter, håndtering af beskeder fra gateways.
  3. Service check på indløsningsaftaler ift til brugsmønstre og priser.
  4. Månedlig service check af live formularer ift til teknisk setup,
  5. Månedlig service check af formularer ift til kampagne setup inkl. alt kommunikation der sendes ud.

 

2. Højprioritets support

Ethvert systemkristisk problem har højeste prioritet. Denne pakke indeholder hurtigere adgang til support på ikke-systemkritiske udfordringer, ideer og tilretninger.

Enhver tilretning på op til 1 times supporttid prioriteres færdigt inden for 24 timer. Opgaver på op til 2 timer indenfor 2 døgn. Større opgaver aftales en kort leveringsdato.

 

Pris:

1.500 kr pr. måned ekskl. moms.

Førsteklasses support

Førsteklasses support

Stabilitet og sikkerhed for at betalingerne
går igennem er lige så vigtigt for os,
som det er for dig.

Ring til os på tlf. Tlf.: 3529 4855

Kom igang
med Online Fundraising
på 3 uger!

Vis mig hvordan