Priser

Få OnlineFundraising for 7.500 i årlig licens.

OnlineFundraisings pris består af en årlig licens samt et månedligt gebyr pr. kanal. Dertil kommer opstartsomkostninger, derafhænger af hvor meget hjælp du har brug for, for at komme igang.

Dertil er der en række omkostninger forbundet med betalinger til bl.a. gateways og indløsningsaftaler. Disse er nødvendige for at tage imod betalinger uanset hvad, men er ikke udgifter til OnlineFundraising.

Licens
Årligt
Een samlet licens
7.500,-
Gebyr pr kanal
Månedligt
Web
400,-
Betalingsservice
400,-
SMS
400,-
Mobilepay Subscribtions
400,-
Tilkøb
Månedligt
Dedikeret server
1.500,-
Monitorering
1.500,-

Licens

OnlineFundraising udvikles løbende til at dække branchens behov for en samlet betalingsløsning. Ved at alle bidrager til udviklingen, kan udviklingsomkostninger holdes på 7.500 om året pr. organisation.

Dispensation

Er du en mindre NGO eller nyopstartet, kan du ansøge om dispensation for OnlineFundraising licensen. Bemærk, at dispensation gives for et år adgangen og kun til organisationer med en lille fundraisingomsætning.

Tilkøb

– Dedikeret setup: 1.500 kr – læs mere

– Løbende monitoriering og højprioritets support og feature request: 1.500 kr.  – Læs mere

Anbefales altid, men krav ved omsætning på over 25 mio kr årlig omsætning eller 20.000 mdr transaktioner.

Gebyr

Det månedlige gebyr dækker drift og håndtering af hver betalingskanal og betales kun for de kanaler, der bruges den enkelte måned.

  • Web (ink. dankort, kreditkort og mobilepay online) – 400 kr.
  • Betalingsservice – 400 kr.
  • SMS (inkl telefonregning betalinger) – 400 kr.

 

Andre gebyrer

Der er en del andre udgiver du skal være opmærksom på, som ikke går til Fundraisingbureauet, men da vi gerne vil hjælpe jer mest muligt, bliver nogle af disse alligevel håndteret og faktureret af os.

  1. Betalingsgateway
    1. Web – ePay gateway – leveres igennem OnlineFundraising. 250 kr (værdi 300 kr)
    2. SMS – Linkmobility – Fælles eller egen aftale.
    3. Betalingsservice – NETS
  2. Indløsningsaftaler (vi hjælper dig)
    1. Dankort – NETS
    2. Kreditkort – TELLER / Swedbank etc.
  3. Transaktionsomkostninger. (vi kan hjælpe dig få lavere priser)

Disse kan du læse mere om på vores kontrakter eller i vores HelpDesk.

Opstart

Udgifter til opstart kan variere kraftigt. Har du et simpelt setup og gerne vil klare mest muligt selv kan det klares for nedimod 5.000 kr.

Har du derimod brug for vores hjælp med nogen af nedenstående ting, stiger prisen. De mest komplekse og specialdesignede forløb vi har haft indtil nu har endt omkring 100.000 kr.

  1. Oplæring
    1. Generel indføring
    2. Oplæring af personale i pleje af betalingsaftaler.
  2. Rådgivning
    1. Sparring og opsætning af online donationsflows
  3. Tilpasning
    1. Dataimport fra tidligere systemer
    2. Tilpasning af OF betalingsflows, herunder tilpasning af medlemskabsmodel og afregning.
    3. Design af komponenter
    4. Redesign af online formular
  4. Integration
    1. Integration med CRM
    2. Integration med REgnskabsprogram
    3. Test forløb af betalingsflows og dataflow med CRM.
  5. Aftaler og grundlag
    1. Hjælp, opsætning og test af indløsningsaftaler.
    2. Oprettelse eller ændring af dataleverandør aftale.
    3. Rådgivning og opsætning af SMS betalingsflows
    4. Ansøgning om lavere transaktionsomkostninger for SMS donationer. (Politianmeldelse)
Førsteklasses support

Førsteklasses support

Stabilitet og sikkerhed for at betalingerne
går igennem er lige så vigtigt for os,
som det er for dig.

Ring til os på tlf. Tlf.: 3529 4855

Kom igang
med Online Fundraising
på 3 uger!

Vis mig hvordan