Ny shortcode til sms-donationer

Indtil for nylig har det kun været muligt at bruge keywords på 1217 til sms-donationer og fx underskriftindsamlinger, men nu kan I også give jeres givere/medlemmer mulighed for at sende et givent keyword til 1416, når de skal foretage en sms-betaling til jeres organisation.

Det er først-til-mølle-princippet i forhold til sms-keywords. Hvis du gerne vil sikre dig, at dine ønskede keywords bliver booket af dig og ikke af nogle andre, anbefaler vi derfor, at du booker dem allerede nu. Du booker samme sted, som du booker 1217.

Fordele ved sms-donationer

“Send STØT til 1416”. Så bliver det ikke meget nemmere at give en donation eller oprette en fast betaling.

Har du endnu ikke modtaget donationer på sms, har du noget til gode. Der er nemlig mange fordele ved sms-kampagner.

Sms’er er blandt andet gode til leadgenerering, og de kan bruges til både enkeltdonationer og betalingsaftaler. Der er en lav teknisk barriere, da langt de fleste har en mobil ved hånden og kan sende en sms lynhurtigt. Sms-donationer kræver heller ikke, at giveren oplyser personfølsomme oplysninger.

Kom i gang med smsCPH

OnlineFundraising og Fundraisingbureauets sms-tjeneste, smsCPH, er en nem og billig løsning, hvor I sikrer, at jeres data nemt ender i jeres CRM-system. smsCPH er dybt integreret med OnlineFundraising, hvilket muliggør abonnementsbetalinger med sms uden yderligere programmering eller systemer.

Du kan læse mere om sms-betalinger og sms-tjenesten smsCPH.

Kender du en, der bør læse denne artikel?

Del på LinkedIn
Send den i en e-mail

Hold dig opdateret

 Vil du have nyheder, inspiration og viden om digital fundraising direkte i din indbakke?
Så bliv en del af fundraisingholdet og modtag vores nyhedsbrev. 

Du kan forvente nyt i indbakken en gang om måneden, og du kan altid afmelde dig via link i mail. Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores privatlivspolitik.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik