Ny prismodel for OnlineFundraising

D. 1. februar trådte vores nye, forenklede prismodel i kraft. Her kan du læse mere om, hvordan OnlineFundraising fremover prissættes, samt motivationen bag ændringerne.

Værdierne bag den nye prismodel

Uanset din organisations størrelse kan vi hjælpe jer, hvis I vil vokse.

Det er vigtigt for os, at alle organisationer, store som små, har adgang til at tage effektivt imod donationer og medlemskaber. 

Derfor bliver alle betalingskanaler nu inkluderet i den månedlige pris, du betaler for OnlineFundraising.

Hvor det før var forbundet med et ekstra kanalgebyr at vælge et ekstra betalingsmiddel til, har du nu fri adgang til alle betalingsmidler med OnlineFundraising: sms-betalinger, betalingskort, Betalingsservice og MobilePay Subscriptions samt andre nye betalingskanaler, som måtte komme til.

Vi kan nemlig se, at vi bedst kan hjælpe jer vokse, når I har hele værktøjskassen fra start.

I stedet betaler man en abonnementspris, som vi baserer på, hvor mange transaktioner din organisation forventes at have igennem systemet i år. For eksisterende kunder baseres abonnementsprisen på, hvor stor nytte man havde af systemet sidste år, målt på antal transaktioner.

Hvad koster det?

Fremover bliver det sådan, at OnlineFundraising fladt koster 800 kr. om måneden + moms (op til 5000 årlige transaktioner).

Se en oversigt over de nye priser her.

Er du eksisterende kunde, vil vi i løbet af de næste uger tage fat i din organisation for at tale med jer om, hvordan priserne helt konkret ser ud for jer, og hvordan de træder i kraft.

Der kan fortsat forekomme nogle opstartsomkostninger, hvis vi skal hjælpe jer i gang med et nyt betalingsmiddel, men den månedlige pris forbliver den samme.

Vi sænker den årlige licens – igen

Licensen har i vores opstart været afgørende for, at vi har kunnet vokse med OnlineFundraising. Men vi kan også se, at den rammer lidt skævt målt på vores kunders størrelse. Derfor er det vores ambition løbende at sætte licensen ned.

I 2019 var den på 7.500 kr., i 2020-2021 på 6000 kr., og når vi går ind i 2022 sætter vi den ned til 5.000 kr.

Vi håber, at I vil tage godt imod den nye prismodel og de nye muligheder, som den giver.

Bruger du ikke OnlineFundraising endnu? Tag kontakt for at høre mere.

Kender du en, der bør læse denne artikel?

Del på LinkedIn
Send den i en e-mail

Hold dig opdateret

 Vil du have nyheder, inspiration og viden om digital fundraising direkte i din indbakke?
Så bliv en del af fundraisingholdet og modtag vores nyhedsbrev. 

Du kan forvente nyt i indbakken en gang om måneden, og du kan altid afmelde dig via link i mail. Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores privatlivspolitik.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik