Middle donor

Netværk for fundraisere

Netværk med fokus på middle donor

Middle donors er jeres mest trofaste støtter – de (måske) glemte donorer, der holder jer i gang år efter år. De kender jeres organisation og mission ud og ind og står ofte for en stor del af de faste indtægter. Men hvordan bygger du et stærkt middle donor-program, der plejer og udvikler denne vigtige gruppe?

Det er præcis, hvad vi fokuserer på i vores netværk.

Det kan du forvente

  • Et fællesskab med andre middle donor fundraisere (deltid eller fuldtid)
  • Mulighed for at dele erfaringer, strategi og praktiske tips om donorpleje og -udvikling
  • Sparring og feedback fra erfarne fundraisere, der forstår dine udfordringer
  • Deling af værktøjer og skabeloner, der kan gøre dit arbejde nemmere og mere effektivt

Det arbejder vi med

Vi mødes seks gange årligt med fokus på:

  1. Data: Hvordan definerer og finder vi middle donor?
  2. Indsigter: Hvad fortæller data om dine donorer, og hvordan bruger du det bedst? Fællestræk og forskelle.
  3. Personlig kommunikation: Hvor og hvordan når du bedst ud – og bruger ressourcerne bedst?
  4. Tilbud og værdi: Workshop med idéudvikling og sparring om, hvad du kan tilbyde dine middle donors
  5. Værktøjskasse: SAPS og andre metoder, der hjælper dig med at engagere donorerne
  6. Måling og resultater: Hvordan sætter du KPI’er og måler succes?

Pris

Netværket koster DKK 6.000 ekskl. moms/årligt pr. deltager.

Facilitator

Kathrine Flindt

Har du spørgsmål? Kontakt Kathrine på kathrine@onlinefundraising.dk

Tilmelding

Første møde i netværket er tirsdag 25. marts.
Skriv til Kathrine, hvis du ønsker at være med. 

Praktisk

Hvert møde er af ca. to timers varighed – med forberedelse. Betaling forefalder ved første mødegang. Møder afholdes på skift hos de forskellige netværksdeltagere i hovedstadsområdet. Facilitator indkalder og koordinerer tid og sted. 

Netværket er et fortroligt rum, og det forventer vi, at alle deltagere respekterer. Ved mange deltagere vil netværket kunne blive delt i flere grupper, hvor deltagerne fordeles efter organisationens størrelse. 

Om facilitator

Kathrine har mere end 15 års erfaring med digital kommunikation og markedsføring, med særligt fokus på omnichannel og personlig, målrettet kommunikation. Hun tager erfaring fra Amnesty, Børns Vilkår og fagforeningen IDA med, hvor hun blandt andet har stået for sms-netværket Lifeline med mere end 200.000 aktivister. Ud over netværk for middle donor faciliterer Kathrine også et netværk med fokus på fastholdelse og engagement generelt. 

Har du brug for yderligere hjælp?

Vi hjælper udvalgte kunder med at blive de bedste,  og vi tager altid en kop kaffe og en snak om, hvad du har brug for, og hvem der er de bedste samarbejdspartnere. Skriv til os på kim@onlinefundraising.dk

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik