Mastercard lancerer nyt system til filoverførsler

Benytter din organisation Betalingsservice, er du sikkert blevet opmærksom på, at Mastercard fra august næste år kræver, at man ændrer processen for at sende og modtage information om betalinger og aftaler. Det betyder derfor, at der skal ske ændringer i alle produktionssystemer, der håndterer denne dialog.

Hvis du bruger OnlineFundraising til alt omkring Betalingsservice, skal du ikke gøre noget. Det er en del af abonnementet, at vi løbende udvikler og vedligeholder dine integrationer. Du kan derfor trygt læne dig tilbage.

Bruger du kun OnlineFundraising til Betaligsservice 3. part  (det vil sige, at I selv sender filer til Betalingsservice) eller bruger I Betalingsservice via et andet system, skal i tage fat i jeres dataleverandør og få implementeret ændringerne.

I kan selvfølgelig også overveje at flytte jeres Betalingsservice-aftaler over til OnlineFundraising – det vil ofte være nemmere og billigere. Hvis I overvejer denne model, så skriv til stephan@onlinefundraising.dk og hør mere.

 

Hvis du bruger OnlineFundraising til alt omkring Betalingsservice, kan du blot læne dig tilbage.

Kender du en, der bør læse denne artikel?

Del på LinkedIn
Send den i en e-mail

Hold dig opdateret

 Vil du have nyheder, inspiration og viden om digital fundraising direkte i din indbakke?
Så bliv en del af fundraisingholdet og modtag vores nyhedsbrev. 

Du kan forvente nyt i indbakken en gang om måneden, og du kan altid afmelde dig via link i mail. Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores privatlivspolitik.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik