E-MAIL SOM FUNDRAISINGKANAL

Kurset er for dig, der ønsker at bruge e-mailen i din fundraising og få struktureret og styrket din viden om e-mail som medie. Sidder du med spørgsmål som:

På kurset kommer vi omkring alle aspekter i kunsten at bygge en god dialog på e-mail. Vi snakker strategi, værktøjer, kommunikation, udsendelse, flows og krydrer med masser af eksempler, så du bliver klædt ordentligt på til at udnytte mediet optimalt. Vi lærer i små hold, så vi har god tid til fælles sparring omkring udfordringerne.  

Kurset er ideelt til dig, der har ansvaret for hele donorrejsen på mail, fra opvarmning af potentielle donorer, det typiske faste nyhedsbrev og til den løbende fastholdelseskommunikation. Måske giver nyhedsbrevet ikke rigtig det, du synes det burde, eller også brænder du inde med spørgsmål om tidspunkt, emnelinje og knaptekster? 

Vores erfaring er, at kurset også er velegnet for dig, der har siddet med nyhedsbrevet et stykke tid. 

Det får du med hjem

Forståelse for de to grundlæggende strategiske tilgange til e-mail og den rigtige for jer

Introduktion til forskellige typer af systemer og værktøjer, der kan lette dine processer

Kendskab til e-mail mediets fordele og faldgruber, så du kan kommunikere rigtigt på mediets præmisser

Kendskab til best practice ift. emnelinjer, tekster, billeder og CTA

Forståelse for de KPI’er, du kan måle på, så du kan skelne skidt fra kanel

Refleksion over egen praksis og de ting, du kan og bør ændre på for at optimere kommunikationen

Sparring med andre fundraisere om mediets muligheder og udfordringer

"Jeg er i min rolle afhængig af at kunne sparre med og lære fra eksterne samarbejdspartnere. Kathrines kursus om kunsten at sende e-mails, gav mig ny viden og praktisk inspiration til at gå hjem og give vores eget indhold og processer en ordentlig gennemgang. Samtidig fik vi det med småt plads - og jeg blev dygtigere."
Claudia Pujol Rosenlund
International Media Support

Praktisk

Om underviseren

Kathrine Flindt er en af e-mail-kanalens grand old dames. Siden 2007 har hun beskæftiget sig indgående med e-mail og marketing automation og har speciale i deliverability, e-mailmarketing software, datamodeller og digitale flows.

Som konsulent hos OnlineFundraising hjælper Kathrine store og små organisationer med at toptune deres e-mailkommunikation. Kathrines hjerte banker især for fastholdelseskommunikationen, for ”genbrug er godt, også når det gælder donorer”. 

Hvad siger tidligere kursister

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik