Hold et gratis velgørenhedsevent i Moltkes Palæ

Er det jer, der sammen med jeres gæster skal indtage palæet i februar 2025? Byd ind med jeres idé til, hvordan I vil skabe et meningsfuldt koncept og få et event med fuld forplejning.

Moltkes Palæ – de perfekte rammer

Moltkes Palæ er en skjult perle i hjertet af København, som i dag bliver forpagtet af Evenues. De er eksperter i at skabe ekstraordinære events, som gør indtryk og sætter aftryk for en bedre verden.

Evenues står nu klar til at åbne dørene for en organisation til en uforglemmelig aften på palæet, som i 300 år har huset adskillige fester med alt fra købmænd til kongelige. Evenues sætter en stor ære i at skabe evige minder på en bæredygtig og ordentlig måde. Og hvad er mere passende end at stille lokalerne til rådighed for danske, velgørende organisationer?

Skal lokalerne være jeres for en aften?

En aften i februar 2025 stiller Evenues de historiske lokaler på Dronningens Tværgade 2 til rådighed. De sørger for lækker mad, efter jeres ønsker – middag, kanapeer eller hvad der nu passer ind i jeres koncept – samt drikkevarer under hele arrangementet.

Deres personale melder klar med alt det, de er gode til: Garderobe, servering, bar, teknisk assistance. Du kan se billeder af lokalerne og få en nærmere beskrivelse af Evenues’ donation her.

Det skal I gøre for at få nøgler til lokalerne

Evenues klarer alt det praktiske til eventen, så I kan fokusere på det, I er bedst til, nemlig at: 

  • Finde på det perfekte kampagnekoncept – og udføre det
  • Fylde lokalerne, så Moltkes Palæ bliver en summende fest
  • Markedsføre eventen, så I får tilstrækkeligt omtale og udbytte af aftenen
  • Fundraise på baggrund af eventen, så Evenues’ donation også kan ses på jeres bankkonto. Vi forventer, at I kan rejse mindst 250.000 kroner
  • Projektlede og koordinere, så personalet fra Evenues kan fokusere på deres del

Alt det med småt

Evenues vælger, hvilken organisation, de ønsker at donationen skal gå til. I år har Brobyggerne fornøjelsen af lokalerne, når Bent Melchior-prisen skal uddeles til november.

OnlineFundraising hjælper med at gennemgå og kvalificere ansøgningerne, som vi gerne vil modtage senest 29. juni.

Hvis vi har behov for, at I uddyber noget i jeres ansøgning, tager vi kontakt til jer, og så giver vi jer mulighed for at gøre det i første uge af juli. Derefter får Evenues ansøgningerne til gennemlæsning, og vi udvælger en vinder organisation primo september. 

Har du spørgsmål til donationen eller ansøgningen, er du velkommen til at skrive til Kathrine Flindt

I skal være kunde hos OnlineFundraising for at ansøge om en plads ved bordet. 

Kender du en, der bør læse denne artikel?

Del på LinkedIn
Send den i en e-mail

Hold dig opdateret

 Vil du have nyheder, inspiration og viden om digital fundraising direkte i din indbakke?
Så bliv en del af fundraisingholdet og modtag vores nyhedsbrev. 

Du kan forvente nyt i indbakken en gang om måneden, og du kan altid afmelde dig via link i mail. Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores privatlivspolitik.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik