Gør klar til Google Analytics 4

Google Analytics er den primære tracking af dine brugere og derfor et godt udgangspunkt for analyser og markedsføring på din hjemmeside – også kaldet re-marketing.

Google har annonceret, at brugere af Google Analytics 3 mister deres data om mindre end et år. Derfor anbefaler vi på det kraftigste, at du begynder at indtaste din data ind i Google Analytics version 4.

Hvis du venter et år med at overføre data, har du ikke noget historisk data.

Læs vores guide

Vil du gerne i gang med at overføre data fra Google Analytics 3 til 4? Så kig med i vores guide, som tager udgangspunkt i, at du allerede benytter dig af Tag Manager del 1.

Kender du en, der bør læse denne artikel?

Del på LinkedIn
Send den i en e-mail

Hold dig opdateret

 Vil du have nyheder, inspiration og viden om digital fundraising direkte i din indbakke?
Så bliv en del af fundraisingholdet og modtag vores nyhedsbrev. 

Du kan forvente nyt i indbakken en gang om måneden, og du kan altid afmelde dig via link i mail. Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores privatlivspolitik.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik