Fra Fundraisingbureauet til OnlineFundraising

Her på Finsensvej 6E på anden sal går vi meget op i at give organisationer med gode formål den infrastruktur, der skal til for at få flest mulige donationer og medlemskaber.

Vi går derfor op i at give rådgivning på kampagner, der benytter vores system, og vi går op i at lave tilstødende services, som støtter den hverdag, som I som organisationer har. Det kan være telemarketing, gadehvervning og sms-betalinger.

Det tror vi ikke, der er nogen, der er i tvivl om.

“Fundraising”, “bureau” og “online” i mange kombinationer

Men måske har nogle været i tvivl om, hvad vi egentlig hedder. Vi får i hvert fald mange variationer af det: “Fundraisingonline”, “Onlinefundraisingbureauet”, “Onlinebureauet” osv.

Forvirringen skyldes, at vi i lang tid har kørt med to navne – nemlig Fundraisingbureauet og OnlineFundraising. Fundraisingbureauet har været vores primære navn, og det har været Fundraisingbureauet, som havde produktet OnlineFundraising. Men OnlineFundraising har altid været det produkt med den største tyngde, så har det været svært at se præcis, hvor OnlineFundraising sluttede og Fundraisingbureauet startede.

Vi vil gøre det nemmere for alle parter

Det vil vi meget gerne gøre lidt nemmere – først og fremmest for jer, men også for os selv. Derfor sætter vi nu i gang i at simplificere kommunikationen omkring os som virksomhed. Det betyder i praksis, at vi stadig er og laver helt det samme, men det navn vi benytter os af fremad er OnlineFundraising, som er kernen af det produkt vi laver og kernen af den ydelse, vi ønsker at levere til jer.

Navnet OnlineFundraising har også andre fordele. Det er nemt at stave, og på sigt er det også mere forståeligt for vores venner i norden, hvor “bureau” ikke på samme måde er et forståeligt navn.

Fortsat samme firma og ydelser

Det ændrer ikke noget i vores ydelser, og det er ikke et skift i vores fokus. Det er blot en forsimpling i vores kommunikation, som vi selv kommer til at sætte pris på, og som vi også tror kommer til at gøre det lettere for jer at kommunikere med os.

Mails kan stadig sendes til fundraisingbureauet.dk, men fremover vil vi benytte os af OnlineFundraising som den primære måde at arbejde på og kommunikere på.

Vi glæder os til at se, hvad fremtiden bringer i samspil med gode relationer til jer som kunder og samarbejdspartnere.

De bedste hilsner
Stephan Viftrup
Direktør, Fundraisingbureauet

Kender du en, der bør læse denne artikel?

Del på LinkedIn
Send den i en e-mail

Hold dig opdateret

 Vil du have nyheder, inspiration og viden om digital fundraising direkte i din indbakke?
Så bliv en del af fundraisingholdet og modtag vores nyhedsbrev. 

Du kan forvente nyt i indbakken en gang om måneden, og du kan altid afmelde dig via link i mail. Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores privatlivspolitik.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik