Få flere leads og donationer med Time2Give

Som fundraiser er manuelle processer en af de helt store tidsrøvere – og måske også motivationsdræber? En klassisk udfordring er, at vi gerne vil kunne teste nye fundraisingmuligheder af, uden at skulle håndbære det hele. Hemmeligheden ligger i at udnytte eksisterende integrationer, og dem findes der heldigvis en del af.

Hvis jeres CRM-løsning er integreret med OnlineFundraising, vil du ofte få en masse ekstra integrationer foræret.

Time2Give tilbyder en række gode løsninger til fundraising, hvor data på donor automatisk kan lægges i OnlineFundraising – og dermed videreføres til jeres CRM med den eksisterende integration.

Denne artikel gennemgår de muligheder, du har med Time2Give. Bruger du OnlineFundraising allerede, finder her altså en fin legoklods, som passer godt i dit eksisterende systemlandskab. 

Egenindsamling: Når donor selv fundraiser på dine vegne

Peer-to-peer fundraising er en populær metode af flere årsager. For det første passer den ind i tidsånden. De yngre generationer vil gerne være afsendere selv, og selv sætte deres præg på budskab og målsætning. Drivkraften er det personlige engagement i sagen, og det gør en kæmpe forskel i kommunikationen. Tør man slippe det fri, kan denne metode virkelig nå store resultater. 

Privat indsamling Børns Vilkår

Dernæst griber denne metode ind i netop det, der ellers kan udfordre den digitale fundraising, netop deling. Hver indsamler deler selv i sit eget netværk, med langt bedre mulighed for at nå de mennesker, som kan og vil donere til sagen. 

Med Time2Gives modul er det nemt at lade sine følgere oprette deres egne indsamlinger. Det er en brugervenlig løsning, både for organisation, indsamler og donor. Indsamleren kan følge sit eget mål, dele indsamlingen på sociale medier og i det fysiske rum (QR-kode), og sågar nemt lave en livestreaming, hvor donerede beløb vises på skærmen. 

Opret indsamling Caritas

Pengene udbetales til organisationens konto. Data på donorer kan lægges direkte i OnlineFundraising og derfra videre til jeres CRM. 

Vil du se et eksempel? Så skæv til WWF, Børns Vilkår, Dansk Flygtningehjælp eller Land of Hope.

Digitalt lotteri: Flyt tryksagen til det virtuelle rum

Med den nye lotterilov er det nu muligt at afholde lotterier online, uden fordyrende tryksager. Med Time2Gives modul er det nemt at oprette sit eget lotteri, sælge lodder og administrere dem efterfølgende. Der er en række krav til trækning mv, der skal overholdes, som en almindelig formular ikke kan honorere. Men her får du det bedste af begge verdener – nemlig lotterifunktionen med administration, og leads (køber af lodsedler) via OnlineFundraising og direkte i CRM. 

Håndter lodder i backend

Landingsside, køb/vælg lodder og kvittering kan bygges nemt i modulet, og i backend kan I følge med i antal solgte lodder. De første organisationer er på vej!

Landsindsamling: Håndtér ruter og indsamlere – og alt imellem

Det kræver en særlig tilladelse, men udfordringerne stopper ikke der. En landsindsamling ligger håndteringsmæssigt i absolut den tungeste ende, men denne løsning gør det en del lettere. Her får du den fulde pakke til at håndtere en landsindsamling, fra landingpage til rutevælger og personlig side for hver indsamler. Som bonus kan den nemt kombineres med egenindsamling, så hver indsamler (udover at gå en rute) kan samle ind digitalt blandt venner og familie.

Løsningen er udviklet i samarbejde med danske velgørende organisationer, som løbende har nye ønsker og ideer. 

Landsindsamlingssystemet er udviklet af folkene bag Time2Give, men markedsføres under Time2Web. I praksis gør det ingen forskel – du får samme gode muligheder for integration til OnlineFundraising og videre.

Da de fleste integrationer mellem OnlineFundraising og CRM er bygget til at håndtere kontakter med tilhørende betaling, vil du i udgangspunkt her kunne få data på indsamlere med digital egenindsamling. Tillader jeres integration til CRM også at overføre kontakter uden betaling, vil det også være muligt at videreføre disse data. 

Nysgerrig på ovenstående? Så kontakt Time2Give og hør mere om mulighederne. 

Kender du en, der bør læse denne artikel?

Del på LinkedIn
Send den i en e-mail

Hold dig opdateret

 Vil du have nyheder, inspiration og viden om digital fundraising direkte i din indbakke?
Så bliv en del af fundraisingholdet og modtag vores nyhedsbrev. 

Du kan forvente nyt i indbakken en gang om måneden, og du kan altid afmelde dig via link i mail. Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores privatlivspolitik.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik