Begivenhedsdetaljer


Den 23. november kan du blive klogere på, hvordan du vedligeholder og sikrer kontinuiteten af dine aftaler. Få gode råd og tips til, hvordan du undgår tab af vigtige aftaler.
På webinaret får du et overblik over de funktioner i OnlineFundraising, du skal kende til for at fastholde dine medlemmer og faste givere, som bruger betalingskort. Da de med tiden vil udløbe, skal aftalen fornyes, og det kan du nemt sørge for sker i OnlineFundraising.
Stephan gør dig klogere  på, hvordan du f.eks. håndterer situationer som donorafmelding, gateway-fejl, kortudløb og fejlslagne træk. Han giver dig værktøjerne til at forbedre og automatisere dine processer i OnlineFundraising – nemt og enkelt.
Det praktiske 

Webinaret er gratis og finder sted den 23. november 2024 kl. 13:00-14:00.


Webinaret er åbent for alle, der er interesserede i at optimere deres digitale fundraising, men henvender sig primært til fundraisere eller webansvarlige for organisationer, der bruger OnlineFundraising.

Tilmelding er påkrævet. Når du tilmelder dig via formularen nedenfor, sender vi dig et link til webinaret via e-mail, før webinaret begynder.


Vi glæder os til at se dig og din kollega!

Tilmelding

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik